ГлавнаяРегистрацияВход Городня... Воскресенье, 2017-11-19, 11:21 AM
  Родители против - Старый форум. Новый форум здесь: WWW.GORODNYA.NET/FORUM Приветствую Вас Гость | RSS


[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]


 


В н и м а н и е !

Теперь форум Городни доступен по новому адресу: http://gorodnya.net/forum/

С 1 августа 2007 г. на этом форуме запрещено создание тем и написание сообщений (Форум доступен только для чтения!). Общение только на главном форуме Городни: http://gorodnya.net/forum/

Регистрация на новом форуме здесь: http://gorodnya.net/index.php?do=register




Страница 1 из 11
Старый форум. Новый форум здесь: WWW.GORODNYA.NET/FORUM » Городня » Политика » Родители против (Голові Городнянської районної ради Верхуші О. І.)
Родители против
KhmelenokДата: Пятница, 2007-07-06, 3:40 PM | Сообщение # 1
Депутат, педагог
Группа: Проверенные
Сообщений: 141
Репутация: 4
Статус: Offline
Голові Городнянської районної ради Верхуші О. І.
Піклувальна рада та Рада Городнянської загальноосвітньої школи № 2 звертається до депутатів районної ради з проханням виділити кошти для закінчення розпочатого у 2006 році ремонту даху (а нині і частини школи).
Батьків та дітей вже другий навчальний рік «годують» обіцянками, що друга зміна буде припинена і діти першого вересня розпочнуть навчання у звичайному режимі. Та це тільки щорічні обіцянки. Жодного руху у сторону покращення за 2006-2007 навчальний рік не відбулося. Спільними зусиллями (адміністрації, районної ради, відділу освіти) було зруйновано окрасу нашого міста — приміщення колишньої гімназії — з єдиною метою зниження іміджу школи та зменшення учнів у даному навчальному закладі. В той час готувалося процвітання Городнянської загальноосвітньої школи № 1, куди дітей звозили з усього району та «заганяли» у школу повного дня. Необмежені кошти витрачалися на створення спалень, облаштування методичних кабінетів, організовувалося харчування школярів по 3 гривні, коли у другій міській школі вода заливала приміщення, падали перекриття і на харчування дітей відповідної категорії відділом освіти виділено всього 1 гривну. Дві міські школи — два протистояння, «принци та жебраки».
Вже кілька років при Городнянській ЗОШ № 2 створені гімназійні класи з поглибленим вивченням математики та іноземних мов. Учні школи є учасниками обласних та Всеукраїнських олімпіад. Завдяки самовідданій праці педагогів шкільне життя охоплює не тільки дітей, а і батьків, випускників. Довіра батьків до Городнянської ЗОШ № 2 зростає з кожним днем: у 2007 році школу закінчили три одинадцяті класи і набрано на новий навчальний рік три перші класи. Школа не втрачає свій освітній потенціал, а з кожним роком його збільшує. Не вистачає шкільних кімнат для класів: другий клас розташований у учительській. Виникла нагальна потреба у закінчення ремонту школи і розміщенні там навчальних класів.
Вважаємо за доцільне закінчити ремонт у Городнянській загально¬освітній школі № 2, відновити навчальний процес у звичайному режимі. Саме після цього ставити питання створення гімназії на базі Городнянської ЗОШ № 1. Витрачати кошти районного бюджету на створення навчального закладу нового типу в той час коли посеред міста стоїть розламана (наче після бомбардування) школа є злочином перед дітьми, батьками, жителями міста, які висловили довіру районним депутатам і дали їм можливість захищати право звичайного громадянина на освіту.
Маємо надію, що наше звертання буде почуте депутатами та розглянуте на найближчому засіданні сесії районної ради.

Добавлено (2007-07-06, 3:30 Pm)
---------------------------------------------
Виступ Хмеленка М.П. на сесії Городнянської районної ради 4 липня 2007 року

Гімназія — це новий тип школи, яка забезпечує максимальне розкриття здібностей учня, його всебічний і психологічний розвиток. Сучасна матеріально-технічна база. Новий погляд на навчання іноземним мовам. Всі необхідні умови для отримання якісної освіти.
У гімназії від учнів вимагають більше, ніж у звичайних школах. Як мінімум 2 іноземні мови. Мала наповнюваність класів (до 12-16 осіб). Як приклад, у дітей в день по дев’ять уроків. За результами навчального року учні гімназійних класів повинні мати не більше, ніж дві оцінки нижче за “6” балів. Висококваліфіковані викладачі, у тому числі з кращих вузів. Зв’язки з вузами на договорній основі.
Мене обурює, як керівництво району і дирекція школи розповідають батькам байки про гімназію. Запевняють, що кожен може навчатися в гімназії. Головна відмінність гімназиста від звичайного школяра — це обов’язкова уніформа. Батьки, діти яких хотіли б займатися в гімназії, занепокоєні, що в класах будуть ті ж самі учні, які і в звичайній школі не встигають. Про яку якісну освіту може йти мова, якщо змінюється тільки вивіска? З другого боку (переді мною лист від батьків), стурбовані також батьки і тих дітей, яким наука дається не легко. Їм що — переводити дітей в іншу школу?
Мене турбує ще одна сторона. Ті, хто носиться зараз з гімназією, думають не стільки про дітей, а про те, поки їх влада, вирвати собі солідну добавку до зарплати чи пенсії, а, можливо, і звання. Вони навіть не приховують, що за час їх влади вони купили собі найсучасніші холодильники, комп’ютери, вони або їх діти поступили у вищі навчальні заклади.
Це просто злочин — робити все для однієї школи за кошт всіх шкіл району. Не можуть існувати школа повного дня, шкільний методкабінет і гімназія, не виходячи за межі затвердженого фінансування. Нас просто ошукують.
Я, і не тільки я, вважаю, що те, що зроблено з історичною будівлею, де до революції була чоловіча гімназія, це просто злочин. Яка нормальна людина додумається на зиму розкривати увесь дах, нічого не роблячи? Поки це робилося, дощі й снігопади пошкодили приміщення, штукатурку та інше.
Лякає кавалерійський наскок, з яким районний відділ освіти проводить свій антипедагогічний задум. На підставі чого 27 червня директор школи видав наказ про ліквідацію школи?
Я хочу нагадати Закон України «Про державну службу», який визначає правове регулювання поведінки державних службовців. Державному службовцю забороняється лобіювати інтереси будь-яких фізичних і юридичних осіб, виявляти своє особливе ставлення до певних політичних партій або певних осіб чи організацій. Інтереси держави повинні бути вище власних або корпоративних інтересів. Знаєте, як наша влада відповідає ветерану, який приходить на прийом: «Ти комуніст, нехай тобі комуністи і допомагають». Районна влада, особливо заступник голови райдержадміністрації та начальник відділу освіти, діють по принципу: «Ми зараз при владі, і тому робимо, що хочемо!». Світлана Іванівна Хихлуха так і сказала: «У нас буде те, чого немає ні в кого!».

Сама по собі гімназія — задум правильний і потрібний, але для її відкриття потрібні кошти і умови. Адже вона не може бути створена на порожнім місці. Вона вимагає додаткових ресурсів. Потрібно провести величезну роботу — підготувати педагогів і батьків. Повинен бути якийсь підготовчий період, розробитися документація. Це не повинно стати формальністю й кампанією. Якщо школа сьогодні не фінансується навіть на 50 відсотків від реальних потреб, то яка це буде гімназія?
Сьогодні жодного офіційного документа по гімназії немає. А вчителів вже примушують писати заяви на звільнення.
Ніхто — ні батьки, ні депутати — не давав згоди на відкриття школи повного дня, а вона вже існує. У ній уже є свій штат, у тому числі "свої люди" зі ЦДЮТ. Кажуть, вони такі патріоти, що працюють безкоштовно. У чому я сильно сумніваюся.
Створюється враження, що школу повного дня створили спеціально, щоб дискредитувати школу №2. У той час, коли угроблюється школа №2, першій школі створюються всі привілеї. Чим діти однієї школи гірше інший? Чому одні діти повинні вчитися в 2 зміни, не висипатися, не мати можливості відвідувати гуртки? А їхні ровесники одержують всі тільки тому, що там працюють "любі друзі". Хто дозволив не виконувати програму "Освiта Городнянщини"? У школі №2 уже були гімназійні класи, закуплені підручники, є досвід. Є діти, які вивчають 2 іноземні мови. Яка потреба було перед самою зимою розкривати весь дах, виводити з ладу все усередині, щоб кивати незадоволеним батькам: "Не подобається повна школа — переходьте у другу школу". На школу повного дня гроші знаходяться, а на те, щоб завчасно найняти підрядників для ремонту аварійної школи, — немає.
Чому гімназію відкривають саме у школі №1? Світлана Іванівна у своєму виступі сказала: «Враховувалася матеріально-технічна база насамперед». Чому покращується матеріально-технічна база тільки однієї школи? Чому говорять про досягнення тільки першої школи? Чому у минулому навчальному році не дофінансовано харчування дітей на 70 тисяч гривень? Чому ніхто не каже, у скільки тисяч обійдеться гуртожиток? Хто дозволив закривати Сеньківську школу?
Чому Городянська ЗОШ №1 припиняється шляхом ліквідації, а не реорганізації? Чи не тому, щоб позбутись, як сказав депутат Денисенко, небажаних працівників?
Кому потрібна гімназія, побудована на обмані всіх і вся? Не будемо робити дурості.

Микола ХМЕЛЕНОК,
депутат районної ради,
м. Городня

Добавлено (2007-07-06, 3:40 Pm)
---------------------------------------------
Звернення зміщається на прохання батьків

Шановний Голова обласної держадміністрації!
Звертаються до Вас батьки учнів Городнянської ЗОШ №1. Ми дуже занепокоєні тим, як в нашій школі створюється гімназія.
З 2006 року в нашій школі було впроваджено школу повного дня, куди почали звозити та «заганяти» дітей з усього району. Ніякого індивідуального підходу до учнів не відбувалося, а просто йшло масове списування, яке пропонували деякі вчителі. Рівень знань учнів почав знижуватися. Ми зверталися з цього приводу до дирекції школи через районну газету, але ніхто не зреагував. Про яку гімназію може йти мова, коли в школі має місце побиття учнів вчителями.
В кінці навчального року директор школи виступив перед батьками учнів 4—8 класів, розповивши байки про гімназію. Батьки були стурбовані тим, що більшість учнів не встигають у звичайній школі. А навчання в гімназії передбачає поглибленого вивчення декількох іноземних мов, збільшення кількості факультативів та спецкурсів. І, звичайно, батьки розуміють, що в гімназії від учнів вимагають більше, ніж у звичайних школах. І тому у батьків виникне потреба переводити дітей до іншої школи.
Директор, в свою чергу, запевнив батьків, що кожен учень з оцінкою в «3» бали може успішно навчатися в гімназії. Головне — це уніформа гімназиста.
Ми, батьки, закликаємо дирекцію школи повернутися обличчям до учнів, дати змогу дітям продовжувати навчальний процес у звичайному режимі і не прикриватися гімназією для задоволення своїх власних амбіцій.
З повагою від дітей та батьків:

21 підпис

 
Старый форум. Новый форум здесь: WWW.GORODNYA.NET/FORUM » Городня » Политика » Родители против (Голові Городнянської районної ради Верхуші О. І.)
Страница 1 из 11
Поиск:

 

Made in Gorodnya © 2006-2017