ГлавнаяРегистрацияВход Городня... Суббота, 2024-05-11, 5:51 PM
  Оце так свято! - Старый форум. Новый форум здесь: WWW.GORODNYA.NET/FORUM Приветствую Вас Гость | RSS


[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]


 


В н и м а н и е !

Теперь форум Городни доступен по новому адресу: http://gorodnya.net/forum/

С 1 августа 2007 г. на этом форуме запрещено создание тем и написание сообщений (Форум доступен только для чтения!). Общение только на главном форуме Городни: http://gorodnya.net/forum/

Регистрация на новом форуме здесь: http://gorodnya.net/index.php?do=register




  • Страница 1 из 1
  • 1
Старый форум. Новый форум здесь: WWW.GORODNYA.NET/FORUM » Городня » Последние новости нашего города » Оце так свято! (Як городнянських вчителів "кинули")
Оце так свято!
PjatachokДата: Пятница, 2007-01-12, 2:23 AM | Сообщение # 1
Форумянин
Группа: Проверенные
Сообщений: 21
Репутация: 3
Статус: Offline
Оце так свято

Люди святкують, люди радіють – свято за святом. Пенсіонери почали новий рік з підвищення пенсії – хоч на копійки, але ж дали. Школярі втішаються канікулами. В православному світі почалися святки: Різдво, щедрівки, Водохреща. Справжнє новоріччя для людей! І без свинства.
На жаль, не для всіх. Для вчителів району Новий рік ще не настав. Чому? Та тому, що вони й досі не одержали грудневої зарплати. Так сподівалися, що дадуть її, як у всі попередні роки, майже під передзвін келихів, коли люди вже проводжають рік минулий.
Дива не сталося. Вперше за останні роки педагогів так „кинули”: вчорашні вчителі, які обіймають керівні посади в районі, просто плюнули в душі своїх колег. У найбільших оптимістів жевріла ще малюсінька іскорка надії, що хоч перед старим Новим роком влада, добряче відпочивши, підсолодить гіркоту педагогів. Адже вона, ця влада, гарантує виконання законів України на терені Городнянщини. Як виконуються ці гарантії, що виражають ставлення до людей чесних, працьовитих та діяльних? Дали тільки аванс. Чи не слугує таке ставлення сигналом, що і вчитель може бути наполовину чесним, наполовину працьовитим, наполовину діяльним?
Затримка зарплати на місяць тягне за собою відповідальність винних посадових осіб. А якщо – на рік? Саме так, бо на дворі – 2007, а вчителі не отримали чесно зароблені копійки ще за 2006 рік. А вони ж планували і святковий стіл накрити, і під ялинку рідним подарунки купити. Очевидно, що у сучасній Городні керуються ще імперською традицією економічного знущання над вчителем, звівши його роль до ганебного жебрацтва. Саме в такому гіркому становищі опинилися вчительскі династії, адже жодна з них не отримала засобів до існування.
Цілком очевидно, що мізерні суми винагород іронічно сприйнялися педагогами на фоні дедалі стрімкішого подорожчання життя та, зокрема, необхідної для вчителів фахової літератури та величезних затрат на виготовлення матеріалів до атестації: друкування всіляких розробок, уроків, виховних заходів, інноваційних підходів, виготовлення папок (та ще й певного кольору для кожного предмету!), які нікому, крім райметодкабінету, не потрібні, оскільки в обласному центрі, як вчать нас на курсах перепідготовки, вважають цей запилений паперосклад не актуальним на сучасному етапі комп’ютеризації шкіл. До речі, за статею Закону України „Про освіту” з 1 січня 1998 р. вчителям передбачена премія в розмірі до одного посадового окладу. Остання премія городнянських вчителів – черговий міф про повагу влади до сівачів „розумного, доброго, вічного”…
Але вчителі тримаються: на ентузіазмі, на совісті своїй, на любові дітей, на вірності своїй професії, готуючи гідну зміну владі, яка не розуміє, що „корисніший державі той, хто зробить багатьох здатними управляти державою, ніж той, хто править нею сам” (Сократ).
А до Нового року у вчителів ще час є. Адже за східним календарем він почнеться аж у лютому. Є сподівання, що до того часу вже не під ялинку, а на розрахункові картки вчителі нарешті отримають новорічні подарунки від влади: і зарплату, і … (а раптом?) решту преміїї.
І, хочеться вірити, - без свинства.


Pyatachok
 
AdminДата: Суббота, 2007-01-13, 2:18 AM | Сообщение # 2
Создатель форума
Группа: Администраторы
Сообщений: 332
Репутация: 9
Статус: Offline
Как же так???!! Не хорошо получается! angry

----------
C ув. админ.
 
andludДата: Вторник, 2007-01-16, 1:09 PM | Сообщение # 3
Новый форумянин
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
На счет зарплаты учителям, то мое мнение такое.
По сравнению с др. жителями нашего района она более чем достойная.
Скажите кто получает в нашем городе и районе большую зарплату, чем учителя только Белый Дом да пару предприятий, на которых за большую зарплату люди полностью отданы работе т.е. их моральные затраты полностью покрываются заарплатой (Белый Дом здесь не в счет, там в основном бездельники работают, и вообще эту структуру можно наполовину смело сокращать)
Учителя же фактически работают 6 часов в день, у них 4 отпуска в году, лето свободно, в учебном процессе они не перетруждаются, отчитали и трава не рости (не все конечно)
И по старинке они говорят:"Как платят так и работаем", но забывают, что люди в районе, в Т.Ч. и с высшим образованием в основном работают за 500грн. с отпуском в 30 суток и с 9 до 18


andlud
 
KhmelenokДата: Среда, 2007-01-17, 1:23 AM | Сообщение # 4
Депутат, педагог
Группа: Проверенные
Сообщений: 141
Репутация: 4
Статус: Offline
Так ответить мог только самый неблагодарный человек. Учителя не имеют каникул, кроме отпуска 48 дней. Нельзя так судить об учителях. Хотя среди них попадаются всякие. Но в основном учителя, особенно старой закалки, - это ПОДВИЖНИКИ.
Вас плохо учили, если слова "расти" Вы пишете с буквой "о".

Добавлено (2007-01-17, 1:23 Am)
---------------------------------------------
Призвание к труду учителя
Вряд ли есть другие профессии, кроме профессий педагога и врача, которые требовали бы столько сердечности. Отзывчивость, сердечное беспокойство о человеке — это плоть и кровь педагогического призвания. Учителю нельзя быть холодным, равнодушным человеком. Слишком рассудочного учителя дети не только не любят, они никогда не раскрывают перед ним свои сердца. (II, с. 453)
Чтобы иметь доступ в чудесный дворец, имя которому — детство, мы должны перевоплощаться, становиться в какой-то мере детьми. (I, с. 651)
Нет в ребёнке ничего такого, что требовало бы от педагога жестокости. (II, с. 460)
Нетерпимость к детским проказам, шалостям делает учителя холодным резонёром, рассудочным надзирателем, ненавистным детям. И они платят ему за мелочные придирки тем, что пытаются вывести его из себя, “насолить” ему. (II, с. 461)

Учитель готовится к хорошему уроку всю жизнь
Чтоб открыть перед учениками искорку знаний, учителю надо впитать море света, ни на минуту не уходя от лучей вечно сияющего солнца знаний, человеческой мудрости. (IV, с. 488)
Убога и ограниченна духовная жизнь школьников, учитель которых надеется только на то, что накануне урока пойдёт к источнику знаний и возьмёт то, что необходимо отдать, передать. Знающий, думающий, опытный педагог не засиживается долго, готовясь к завтрашнему уроку. На непосредственную подготовку к урокам у него идёт очень мало времени. Он не пишет длинных поурочных планов, и не может быть и речи о том, чтобы он записывал в план содержание фактического материала по данному уроку, он, действительно, готовился к хорошему уроку всю жизнь. Его духовная жизнь — это постоянное обогащение интеллекта. Он никогда не скажет: я уже накопил достаточно знаний, их хватит мне на всю жизнь. Знания — дело живое, вечно обновляющееся. Они стареют и умирают, как стареет и умирает человек. (IV, с. 488-489)
Урок — это зеркало общей и педагогической культуры учителя, мерило его интеллектуального богатства, показатель его кругозора, эрудиции. (IV, с. 607)
Детей покоряет влюблённость учителя в знания. (II, с. 369-370)
Дети по своей природе стремятся подражать всему, что волнует их воображение, восторгает, восхищает их. Так пусть же их восторгает и восхищает труд вашего ума. (II, с. 368)

Чтоб примеры воспитывали
Нет большей силы, могущей влиять на детскую душу, чем способность восхищаться человеком, удивляться его моральной красоте и величию. (I, с. 667)
Пусть наисложнейшая и наитруднейшая человеческая натура под влиянием идеального выпрямится, пусть ребёнок испытает жажду быть хорошим. (I, с. 465)
Убеждения рождаются из чувства гордости за человека, идеал становится желанной, привлекательной вершиной, когда идея предстаёт перед юным гражданином в ярком образе борца. (II, с. 175)
Чтобы сформировать у своего питомца непоколебимую идейную стойкость, рассказывайте о давно прошедших исторических событиях так, чтобы он почувствовал себя и рабом, прикованным к триере, и гордым, свободным воином армии Спартака. (7, с. 25)
Надо рассказывать о мужестве и героической смерти защитников Москвы так, чтобы учащиеся на какое-то время забыли о том, что они сейчас сидят за партами в мирных условиях. Учащиеся должны мыслено поставить себя на место тех, кому выпала эта высокая честь, поставить себя на их место и, победив в себе сомнение, колебание, сказать: “Я поступил бы так же”. (II, с. 109)
Не нужно детям разъяснять, растолковывать выводы о моральной красоте, которая вызвала у них удивление, восхищение. Главное — само восхищение, которое порождает моральное стремление. Пусть каждый ребёнок вдумается в факты, самостоятельно осмыслит их. Тем более нельзя его укорять — упрёки закрывают глаза ребёнка, особенно подростка, на моральную красоту; упрёки воспитывают только тогда, когда они идут от собственной совести, а задача воспитателя в том и состоит, чтобы сформировать чувствительную совесть. (I, с. 574)
Пусть воспитанник сам подумает о своём поведении, о своих поступках, чтобы, услышав призыв, он старался стать лучше. (I, с. 626)
Не ищите сразу же параллелей между поступками и поведением того, кто должен стать идеалом для юного сердца, и подростком. Не упрекайте подростка: настоящий человек действует вот так, а ты совсем иначе. (V, с. 275)
Подростки не любят дидактики, они очень критически относятся к параллелям. (V, с. 275)
Красота сама по себе влият на душу человека и не требует комментариев. Мы любуемся цветком розы как единым целым, и красота будет разрушена, если мы станем отрывать от цветка один за другим лепестки и анализировать, в чём заключается подлинная красота. Так не надо растолковывать подростку то, что ясно и без разъяснений. Пусть творческое воображение мысленно рисует себя в той обстановке, в которой жил и боролся герой, чей образ пленил душу. (V, с. 275

В.А.СУХОМЛИНСКИЙ


Хмеленок
 
AdminДата: Среда, 2007-01-17, 2:00 AM | Сообщение # 5
Создатель форума
Группа: Администраторы
Сообщений: 332
Репутация: 9
Статус: Offline
Quote (Khmelenok)
Вас плохо учили, если слова "расти" Вы пишете с буквой "о".

А вот этого никак понять не могу! ????


----------
C ув. админ.
 
KhmelenokДата: Воскресенье, 2007-01-21, 1:01 AM | Сообщение # 6
Депутат, педагог
Группа: Проверенные
Сообщений: 141
Репутация: 4
Статус: Offline
Звернення до влади

Шановні!
Зовсім недавно ви були нашими колегами і як ніхто серед нас боролися із владою. Саме ви вчили, як захищати свої законні права. Саме ви організовували акції протесту городнянських учителів і прокладали шлях до різних судових інстанцій, використовували нас як масовку, показуючи приклад "героїчної" боротьби за свої (тобто ваші) права. Зайнявши керівні посади, ви, як ніхто інший, знаєте вчительські проблеми і повинні перейматися ними, допомогати відстоювати наші права, так само, як свої.
Народна мудрість говорить: "Хто не знає свого минулого, у того немає майбутнього". Маємо право нагадати вам дещо з вашого минулого.
Нагадаємо Вам, Світлано Іванівно, Ваші слова, коли Ви були головою Городнянської місцевої вільної профспілки освіти і науки:
• "іде затримка із виплатою зарплати вчителям Городнянського району";
• "ці дії спрямовані на порушення прав людини";
• "було проведено переговори із завідуючим райво з приводу затримки зарплати";
• "було проведено переговори із головою райдержадміністрації";
• "профспілка не виключає, що вони організують акцію протесту" (Газета "Аспек").
Що ж змінилося в проблемах освітян Городнянщини, коли Ви очолили відділ освіти? Скуштувавши владного хліба, Ви, Світлано Іванівно, можете відмахнутися від наших потреб словами Ваших попередників: "Затримка із виплатою зарплат і надалі продовжуватиметься, тому що район є дотаційним і освітяни будуть отримувати гроші тоді, коли вони поступлять з області".
Хочеться нагадати і Ваші слова, шановний Андрію Миколайовичу:
• "Де беруться гроші на ці виплати — не клопіт ні вчителя, ні суду: це головний клопіт державної адміністрації та рад, численних чиновників, яких ми з вами утримуємо своїми податками".
• "Закон "Про освіту" є нормою прямої дії, і будьте здорові його виконувати".
До того ж Ви самі невтомно відстоювали свої права у судових інстанціях, виборюючи їх у влади. "Учитель із Городні Андрій Жадченко, будучи при ясному розумі і тверезій пам'яті щодо своїх законних прав, вирішив показати владі її місце. Законне. На це пішло 4 роки". "Справа невтомного вчителя Андрія Жадченка дочалапала до Верховного Суду". (Василь Чепурний, газета "Нова просвіта" від 17 січня 2003 року).
Це з минулого.
Ви теперішні – це та влада, яку ви критикували, проти якої боролися. А, може, не було ніякої боротьби? Ви просто, використовуючи нас, йшли до своєї мети. Зайнявши звільнені місця, ви забули вчительські проблеми, продовжуєте збиткуватися над власним народом, своїми колишними колегами. Як і попередня влада. Але навіть та влада не забувала відзначити працю вчителя з нагоди професійного свята грошовою премією. Вперше за останні роки вчителі не отримали премії до цього часу.
Чому вставляєте палки в колеса при вирішенні судових позовів про компенсацію на стажові?
Хто дав вам право не видавати довідки про виплати, які стосуються особисто учителів, які їх потребують? Чому змушуєте вчителів принизливо кланятися по кілька разів за ту довідку? Хто заборонив бухгалтерії райво видавати довідки, мотивуючи "отсебяною" – доки вчителі наперед не сплатять податки?
"Є люди, які подавали до суду, є рішення судів - і ніхто не має права це рішення не виконувати. А ось не виконують!" (Володимир Фундовний, голова Вільної профспілки працівників освіти і науки).
І знову, як і раніше, "у судовий процес втручається влада, яка свої проблеми ("де взяти гроші?") перекладає на плечі суду і вчителя. Все, як завжди, — дригом догори. Городнянська влада не виконує рішення суду (ще чого!)" (В.Чепурний, 2003 рік).
"Але хіба наша влада, а городнянська особливо, звикла виконувати невигідні для себе рішення?!" Це вже про вас, про теперішніх – найпопулярнішіх посадовців Городнянщини сказав у минулому В.Чепурний.

Чому ж ви не дотримуєтесь законодавства України, зайнявши високі посади? Хто Вам заважає дбати про людей?

 
Старый форум. Новый форум здесь: WWW.GORODNYA.NET/FORUM » Городня » Последние новости нашего города » Оце так свято! (Як городнянських вчителів "кинули")
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

 

Made in Gorodnya © 2006-2024