|
Быть или не быть гимназии в Городне?
| |
Khmelenok | Дата: Четверг, 2006-12-28, 1:23 AM | Сообщение # 1 |
Депутат, педагог
Группа: Проверенные
Сообщений: 141
Статус: Offline
| Родители, обратите внимание! В школе №1 собираются открыть гимназию. Не для этого ли не спешат с ремонтом школы №2, чтобы сказать, что там нет никаких условий? Неужели дети школы №2 хуже, чем дети школы №1, которым столько привилегий? Если вы хотите, чтобы была гимназия в школе №2, пока не поздно, бейте тревогу. Сессия районного совета будет в январе 2007 г.
|
|
| |
piratka | Дата: Четверг, 2007-01-04, 4:55 AM | Сообщение # 2 |
Активная
Группа: Проверенные
Сообщений: 292
Статус: Offline
|
Алена
|
|
| |
Khmelenok | Дата: Среда, 2007-02-28, 2:08 AM | Сообщение # 3 |
Депутат, педагог
Группа: Проверенные
Сообщений: 141
Статус: Offline
| Не так усе й гладко... „Новини Городнянщини”, 10 лютого 2007 р. Приводом нашого листа до редакції стало інтерв’ю з директором міської школи №1 М.П. Федоренком, надруковане у «Новинах Городнянщини» за 27 січня ц.р. Можливо, як зазначено в інтерв’ю, учні початкових класів і відчувають переваги навчання за системою школи повного дня, але ми, батьки дітей середніх і старших класів, вважаємо, що для наших учнів не все продумано належним чином. По-перше, групи продовженого дня перевантажені. В одній групі займаються учні майже з усіх середніх класів. Часу на виконання домашніх завдань обмаль. Тому трапляються випадки, коли діти просто списують домашнє завдання, виконане вихователем. По-друге, на індивідуальних заняттях вчителі не завжди хочуть займатись з дітьми. Коли наші діти, учні п’ятих класів, звернулись до вчительки (вказано прізвище. — прим.ред.) з проханням про додаткове роз'яснення завдання, вона відмовилась, мотивуючи це тим, що позаурочний час їй ніхто не оплачує. Є й інші аналогічні приклади. По-третє, чому райвідділ освіти і дирекція школи не вважають за потрібне порадитись з нами, батьками, щодо необхідності створення гімназії на базі школи? Ніхто не проводить ніяку роз’яснювальну роботу щодо кількості уроків, навчальних днів, змін у шкільній програмі у тому разі, якщо школа почне працювати у гімназійному режимі. У нашій школі багато навчається дітей із сіл району. Та й міські діти не всі витримують навантаження навіть діючої програми. Ми, батьки, віддавали своїх дітей навчатись у загальноосвітню школу. Що робити тепер, якщо ми не хочемо, щоб вони вчились у гімназії? Переводити їх у іншу школу? Ми вже втомились від цих експериментів. (двадцять чотири підписи). Чому саме школа №1? Думаю, що інтерв’ю з директором міської школи №1 М.П. Федоренком треба було опублікувати значно раніше. Адже мало хто знав, що розпорядження райдержадміністрації про створення школи повного дня було підписане ще на початку нинішнього учбового року. А «війна» з батьками дітей розгорнулась аж у листопаді, коли вона вже не мала сенсу. Зацікавило мене і таке питання. Якщо, зі слів директора, школу повного дня відкрити так легко без зайвих фінансових витрат, то чому б не відкрити її і на базі школи №2? Добре було б, якби такі школи діяли і у базових сільських, куди теж звозять дітей з навколишніх поселень. Це допомогло б уникнути скорочення педагогічних кадрів у сільській місцевості — адже там теж працюють талановиті вчителі, які проходять атестації і мають відповідні категорії. Чому ж об’єктом уваги райвідділу освіти стала виключно міська школа №1? В.Демиденко, м. Городня. А ми — проти! Наші діти вчаться у міській школі №2. І ми дуже обурені тим, що школі №1 приділяється багато уваги, у той час як учні другої школи позбавлені навіть нормальних умов навчання. Діти щодня повинні ходити на «нульові» уроки, бо шкільні заняття організовано у дві зміни. Мотивують це все ремонтом даху, який невідомо коли буде закінчено. Ми навіть не мріємо про ліжка для сну та ігрові кімнати для малюків — нам не вистачає навчальних кабінетів. Районному керівництву до цього байдуже. Склалось враження, що у районі існує тільки школа №1, куди спрямовані всі фінанси і турбота. Образливо слухати про можливість створення гімназії на базі першої школи. Адже планувалось її відкривати у школі №2. Тут вже починали діяти гімназійні класи. Саме тому ми віддавали дітей учитись у цю школу, яка збиралась відтворити своє гімназійне минуле. У нашій школі теж працюють високопрофесійні педагоги, які вкладають у своїх учнів серце і душу. Ні на що вони не скаржаться, мужньо витримують всі незручності. Натомість мають недостатню увагу з боку місцевої влади. Ми хочемо знати: чому вчителям і учням нашої школи відведена роль другосортників? Ми цього терпіти не хочемо. Ми — не «за», ми — проти! Група батьків (прізвища в листі наведені).
|
|
| |
General | Дата: Четверг, 2007-03-01, 9:38 AM | Сообщение # 4 |
Частый форумянин
Группа: Пользователи
Сообщений: 114
Статус: Offline
| так от які справи...
...мы готы - её звери... ------------------------------------------- we are the goths - in joy and sorrow.....
|
|
| |
Dimatrix | Дата: Суббота, 2007-03-03, 0:52 AM | Сообщение # 5 |
Брат Админа
Группа: Проверенные
Сообщений: 29
Статус: Offline
|
|
|
| |
Khmelenok | Дата: Воскресенье, 2007-06-17, 10:22 PM | Сообщение # 6 |
Депутат, педагог
Группа: Проверенные
Сообщений: 141
Статус: Offline
| Все ли могут быть гимназистами? Класична гуманітарна гімназія — державний навчальний заклад, який пропонує гуманітарну освіту в широкому спектрі: поглиблене вивчення англійської мови, вивчення латинської, німецької та французької мови, багатий вибір факультативів та спецкурсів (країнознавство, правознавство, вивчення британської літератури через театралізацію творів, користувач персонального комп’ютера та інші). Обмежена кількість учнів в класах, постійна увага та турбота гувернерів — вихователів, викладання предметів висококваліфікованими педагогами, повний пансіон з 8.00 до 17.15 забезпечує не тільки якісну освіту, але й різносторонній розвиток дитини. Випусник гімназій повинен вільно володіти 2 класичними мовами – латинською і грецькою + 2-3 сучасними мовами на рівні вільного володіння: англійська, німецька, японська, латинська. Факультативно вивчаються: польська, французька, перська. Крім загальнообов’язкових дисциплін гімназисти вивчають етикет, культуру спілкування, етику, хореографію, конфліктологію, основи психології, світову культуру, рукоділля. У гімназії від учнів вимагають більше, ніж у звичайних школах. Як приклад, у дітей в день по дев’ять уроків. За результами навчального року учні гімназичних класів повинні мати не більше, ніж дві оцінки нижче за “7” балів. Однозмінне навчання.
Хмеленок
|
|
| |
Khmelenok | Дата: Понедельник, 2007-06-18, 10:01 PM | Сообщение # 7 |
Депутат, педагог
Группа: Проверенные
Сообщений: 141
Статус: Offline
| Если такие люди, как ты, будут учиться в гимназии - то она не нужна. Боишься представиться? Указываешь мой электронный ящик. Я тебя вычислил.
Хмеленок
|
|
| |
Pjatachok | Дата: Понедельник, 2007-06-18, 10:18 PM | Сообщение # 8 |
Форумянин
Группа: Проверенные
Сообщений: 21
Статус: Offline
| Фильтруй базар, судя по твоему воспитанию, ты думаешь, что все живут в корыте. Куда смотрит Админ?
Pyatachok
|
|
| |
Admin | Дата: Вторник, 2007-06-19, 1:12 AM | Сообщение # 9 |
Создатель форума
Группа: Администраторы
Сообщений: 332
Статус: Offline
| Quote (Pjatachok) Куда смотрит Админ? Вот только увидил сообщение. Удалил. Уважаемая просьба к форумянам: пожалуйста, будьте пожалуйста вежливыми на форуме! Зачем все эти выяснения отношений? За малейшее правонарушение бан без предупреждения! Вася уже забанен!
---------- C ув. админ.
|
|
| |
Серебан | Дата: Четверг, 2007-06-28, 10:54 AM | Сообщение # 10 |
Активный форумянин
Группа: Пользователи
Сообщений: 224
Статус: Offline
| Эт правильно, Admin. Не надо загрязнять форум. Хотите выяснить отношения - пишите друг другу в личн.
Жизнь как рояль: клавиша белая, клавиша черная, крышка! 95-й квартал
|
|
| |
| |